Dit jaar wordt op 5 mei gevierd dat het 80 jaar geleden is dat Nederland bevrijd is. Omdat deze datum op maandag valt, wordt er tijdens de Eetkamer en de Koffie inloop hier extra bij stil gestaan. Hoe? Dat is nog even een verrassing! Bent u nieuwsgierig? U bent van harte welkom tijdens de Koffie inloop om 14.00 uur. De Eetkamer is op de maandag vol, op woensdag is nog wel plaats. Wilt u op woensdag komen eten, geef u dan voor 9.30 uur telefonisch op. Voor meer informatie over de Eetkamer kunt u contact opnemen via 0598 323574 of info@woldwijckcentrum.nl

