Beste mensen, hier dan weer even een berichtje van het zangkoor van het Woldwijckcentrum

Ons koor heeft de naam de Woldvinken gekregen.

We hebben nu een zomerstop, zo als vele activiteiten.

Momenteel hebben we 13 leden en we hebben al een mooi tijdje gerepeteerd

En dat ging natuurlijk niet vlekkeloos maar….. we hebben er wel heel veel plezier in met elkaar, een hele gezellige club mensen dus.

We hebben een dirigent die in september graag met ons aan de slag gaat.

Hij komt 1 x per 14 dagen met ons oefenen.

Zodra er meer leden komen hebben kunnen we de dirigent iedere week vragen, een dirigent laten komen kost geld.

We kunnen dus best nog wel nieuwe leden gebruiken. Hierbij willen we de mannen ook oproepen om met ons mee te zingen. Op dit moment hebben we nog maar 2 mannen in ons midden en voor de mix van het koor willen we graag een paar mannen erbij.

We gaan verhuizen van de woensdagavond naar de dinsdagavond, dit i.v.m. de beschikbare ruimte. Dat betekent dat we weer gaan beginnen op 10 september om 19.30 uur tot 21.30 uur.

U bent van harte welkom om te komen kijken, luisteren,en meedoen.

De kosten zijn per maand 12,50 euro per persoon

Wat ons betreft graag tot ziens

U kunt zich aanmelden via email info@woldwijckcentrum.nl

Ook mag u bellen naar tel nr 0598-323574 / 06 12579881

Let op ingang van wijkcentrum via grote parkeerplaats voor de JUMBO
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram