Feesten, deelname aan activiteiten, consumpties, zaalhuur e.d. konden eerder alleen contant of op rekening betaald worden. Na veel vragen van bezoekers en op veler verzoek kan er in het Woldwijckcentrum nu ook met de pin betaald worden.

De grote maar ook de kleine bedragen kunnen naast contant en op rekening nu betaald worden met de pinpas.

Let op ingang van wijkcentrum via grote parkeerplaats voor de JUMBO
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram