Bewegen voor Ouderen in het Woldwijckcentrum

De meeste mensen weten dat veel bewegen goed is voor het lichaam. Of het nu om sporten gaat of wandelen. Vanaf 6 maart is er elke donderdagmorgen om 10.00 uur Bewegen voor Ouderen in het Woldwijckcentrum. Dit wordt gedaan door Nico, hij heeft veel ervaring met sporten en bewegen. De lessen zijn gericht op het opbouwen van kracht, krachttraining, daarnaast kijkt Nico waar de groep behoefte aan heeft en zal zijn lessen daar op aanpassen. Bij het opbouwen van kracht komt ook een stukje valpreventie bij kijken. Nieuwsgierig, kom vooral een keertje kijken op donderdagmorgen in het wijkcentrum. Er kan altijd een proefles genomen worden.

Let op ingang van wijkcentrum via grote parkeerplaats voor de JUMBO
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram