
Voor de zomervakantie was er in mei, juni en juli, elke donderdagochtend een inloop in het Woldwijckcentrum waar bewoners van de wijk konden komen met ideeën en vragen. Aansluitend was er een wijklunch.
Vond u dit als bewoner een goed idee, dan hebben we goed nieuws!!
We gaan er mee door.
In september zijn we weer begonnen met de inloop, niet op donderdag maar op woensdagmorgen. Dit is bewust gedaan omdat het Wisp dan ook spreekuur heeft.
Heeft u vragen en of ideeën, klachten of u wilt gewoon even uw verhaal kwijt, dan kunt u dat doen op woensdagmorgen vanaf 9 uur. Niet alleen de mensen van het Wisp zitten voor u klaar maar vanaf 10 uur zal er ook regelmatig iemand van de gemeente, een opbouwwerker en iemand van het Platform aanwezig zijn.
Er zullen thema’s komen en aan de hand van het onderwerp van een thema worden er mensen uitgenodigd zoals van een woningcorporatie, wijkagent, mantelzorg, verschillende afdelingen van de gemeente enz. Hierover word u op de hoogte gehouden met name via sociale media en websites. Aansluitend kunt u ook weer een broodje met ons mee eten.
Heeft u ideeën voor een onderwerp of thema, geef dat dan door via Wisp info.wisp.woldwijck@gmail.com of info@woldwijckcentrum.nl
