Kopje koffie halen

Even een praatje met een kopje koffie of thee, weer onder de mensen komen. Er zijn veel
mensen die hier behoefte aan hebben. Dit kan op maandagmiddag in het Woldwijckcentrum.
Om 14.00 uur staat de koffie klaar. U bent van harte welkom om met ons even een kopje
koffie te komen drinken. Af en toe wordt er iemand uitgenodigd om iets te vertellen over een
onderwerp dat speelt.

Let op ingang van wijkcentrum via grote parkeerplaats voor de JUMBO
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram