
De vakantieperiode is weer voorbij. Er zijn mensen die op vakantie zijn geweest en er zijn ook mensen die thuis zijn gebleven. Voor deze mensen (alleenstaanden) hebben de vrijwilligers van de Eetkamer in de zomervakantie drie dagen in de week gekookt. De Eetkamer is gewoon doorgegaan. Er waren iets minder gasten dan buiten de vakantie om, maar de gasten die zijn geweest hebben heerlijk kunnen genieten van de maaltijden die bereid zijn en van het gezelschap waarmee ze gegeten hebben.
Alleen is ook maar alleen en samen eten kan een stuk gezelliger zijn! Een bijkomend voordeel is dat je niet voor jezelf hoeft te koken.
De Eetkamer gaat gewoon door op maandag om 12.30 uur, op dinsdag om 17.30 uur en op woensdag om 12.30 uur. Mocht je alleen zijn en het lijkt je ook gezellig om mee te eten, dat kan voor € 3,50 op een van deze dagen. Geef je wel even op maandag en woensdag voor 9.30 uur en op dinsdag voor 15.00 uur op via tel.nr. 0598 323574.
