Sandra Jongs

  • Ik ben Sandra Jongs en ik ben per 1 oktober begonnen als Sociaal Beheerder in het
    Woldwijckcentrum. Op dit moment woon ik in Foxhol met mijn twee puber kinderen.
    Samen wandelen wij graag met de hond en geniet ik met de weinig vrije dagen die ik
    heb, erg van lekker eten en gezelligheid met vrienden.
    Naast mijn baan als sociaal beheerder ben ik ook opbouwwerker in het Noorderpark.
    In het Woldwijckcentrum ben ik te vinden op maandag de hele dag en op donderdag
    in de middag.
    Ik vind het belangrijk dat wijkbewoners zich verbonden voelen met het
    Woldwijckcentrum dus heb je vragen of ideeën kom vooral langs en vertel ons wat
    jullie belangrijk vinden. Samen kunnen we kijken naar de mogelijkheden.
    Gewoon even een kopje koffie samen met mij drinken is natuurlijk ook prima!
    Graag tot snel.
Let op ingang van wijkcentrum via grote parkeerplaats voor de JUMBO
apartment linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram