In het Woldwijckcentrum kan je terecht voor het huren van een zaal voor feesten en partijen of eigen activiteiten. Maar het wijkcentrum is meer dan dat…. Er worden door de mensen van het Woldwijckcentrum zelf ook activiteiten georganiseerd voor bewoners uit de wijk. Denk maar Diamond Painting, de Eetkamer, Zangkoor, Naaiclub, Biljarten, Darten, Klaverjassen en nog meer. De ideeën voor deze activiteiten komen van wijkbewoners zelf.
Daarnaast is er ook nog de dienstbaarheid van het wijkcentrum. Het Wisp heeft een spreekuur waar men met vragen, voor informatie, zakken voor het plastic afval en voor kledingherstel binnen kan komen stappen, er is een wijklunch op donderdag waar ook mensen van het sociaal team, van het Platform, van de gemeente enz aan schuiven.
We doen veel en het kan altijd beter. Hoe doen we dat en hoe komen we aan die informatie? Daar hebben we u als wijkbewoner bij nodig!
Er is een vragenlijst gemaakt waarvan de link te vinden is op de website van het Woldwijckcentrum en het Platform: www.woldwijckcentrum.nl en www.platform-woldwijck.nl Het mag ook rechtstreeks via https://forms.gle/cBndcJ9EEjApAXKv6
Voor diegene die het niet via internet wil of kan doen, de vragenlijst is ook uitgeprint en is verkrijgbaar bij het Wisp en het wijkcentrum.
Als dank van onze kant maakt u kans op een prijsje als u de vragenlijst ingevuld heeft. Mocht u liever geen gegevens achter laten, dan kan het ook anoniem en zonder kans op een prijsje.
Alvast bedankt voor uw hulp!
