
Lijkt de zondagmiddag u wel erg lang en vind u het een vervelende dag?
In het Woldwijckcentrum hebben we elke eerste zondag
van de maand de Koffiebingo!
We spelen een spelletje Bingo waarbij leuke, kleine prijsjes te winnen zijn en
krijgt u een kopje koffie of thee erbij. De kosten bedragen € 3,50.
We starten om 14.30 uur. Het is niet nodig om u vooraf aan te melden, u bent
gewoon van harte welkom om mee te spelen.
