Lijkt de zondagmiddag u wel erg lang en vind u het een vervelende dag?

In het Woldwijckcentrum hebben we elke eerste zondag van de maand de Koffiebingo!
We spelen een spelletje Bingo waarbij leuke, kleine prijsjes te winnen zijn en krijgt u een kopje koffie of thee erbij. De kosten bedragen € 3,50.
We starten om 14.30 uur. Het is niet nodig om u vooraf aan te melden, u bent gewoon van harte welkom om mee te spelen.

Let op ingang van wijkcentrum via grote parkeerplaats voor de JUMBO
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram