Inloop Kredietbank in het Woldwijckcentrum
Vanaf de afgelopen zomervakantie zit er elke woensdagmorgen van 10.00 tot 12.00 uur
iemand van Kredietbank bij ons in het Woldwijckcentrum aan de stamtafel. Het is de
bedoeling dat mensen makkelijker met hun financiële vragen dichter bij huis terecht kunnen.
De vragen kunnen gaan over de financiële huishouding, welke regelingen of toeslagen er
zijn, waar men voor in aanmerking kan komen en andere financiële vragen. Wanneer iemand
een persoonlijke vraag heeft, is er altijd een apart plekje waar dit dan besproken kan worden.

