Nieuwjaarsborrel

  • Om het jaar goed te beginnen is er een Nieuwjaarsborrel in het Woldwijckcentrum voor alle
    bewoners en organisaties in de wijk. Onder het genot van een hapje en een drankje luiden
    wij samen het nieuwe jaar in en toasten wij op een gelukkig en gezond Nieuwjaar waarin het
    wijkcentrum weer veel kan betekenen voor de wijk en haar bewoners. 
    De Nieuwjaarsborrel is vrijdag 16 januari vanaf 15.00 uur in het Woldwijckcentrum.
Let op ingang van wijkcentrum via grote parkeerplaats voor de JUMBO
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram