Om het jaar goed te beginnen is er een Nieuwjaarsborrel in het Woldwijckcentrum voor alle bewoners en organisaties in de wijk. Onder het genot van een hapje en een drankje luiden wij samen het nieuwe jaar in en toasten wij op een gelukkig en gezond Nieuwjaar waarin het wijkcentrum weer veel kan betekenen voor de wijk en haar bewoners. De Nieuwjaarsborrel is vrijdag 16 januari vanaf 15.00 uur in het Woldwijckcentrum.