Het huidige pand is sinds maart 2012 in gebruik. Het wijkcentrum is een onderdeel van het gebouwencomplex rondom de Pleiaden en is eigendom van de gemeente Midden-Groningen. De gemeente is lid van de Vereniging van Eigenaren (VvE) van het complex die het onderhoud aan de buitenschil regelt. De gemeente is verantwoordelijk voor de technische installaties (o.a. luchtbehandeling en airco) van het gebouw. Het wijkcentrum draagt zorg voor het binnen onderhoud, de hele inrichting en het inventaris.

