Er is een protocol opgesteld om te zorgen dat de kans op besmetting van het virus minimaal is binnen het Woldwijckcentrum.
Naast de standaard maatregelen zoals:
- Geen handen schudden.
- Anderhalve meter afstand van elkaar houden.
- Niezen en hoesten in je ellenboog.
- Vaak handen wassen of desinfecteren.
- Gebruik papieren zakdoekjes.
- Bij lichte verkoudheid, keelpijn, hoesten, koorts of twijfel thuis blijven.
Hebben we nog een aantal maatregelen genomen:
- Mondkapje dragen in het gebouw is verplicht tot men op zijn/haar plek zit.
- Iedereen desinfecteert zijn handen en registreert zich bij binnenkomst.
- Er is een looproute gemaakt door het wijkcentrum, éénrichtingsroute.
- Desinfecterende handgel, tissues en Schoonmaakdoekjes zijn beschikbaar in elke ruimte, de foyer en de bar.
- Maximaal één persoon tegelijk in de toiletten.
- Aan de bar zoveel mogelijk met de pin betalen. Contant geld altijd zonder contact uitwisselen.
- Niet rokengebied voor de ingang van het wijkcentrum.
- Na afloop dienen de ruimtes schoongemaakt te worden door de huurders*.
- Volg altijd de aanwijzingen van de organisatie op.
- Bij het niet opvolgen van de aanwijzingen word u verzocht het pand te verlaten.
- Ga met respect met elkaar om en houd rekening met elkaar.
* Met huurders worden ook gebruikers van de ruimten en activiteitenbegeleiders bedoelt.
