Er is een protocol opgesteld om te zorgen dat de kans op besmetting van het virus minimaal is binnen het Woldwijckcentrum.

Naast de standaard maatregelen zoals:

- Geen handen schudden.

- Anderhalve meter afstand van elkaar houden.

- Niezen en hoesten in je ellenboog.

- Vaak handen wassen of desinfecteren.

- Gebruik papieren zakdoekjes.

- Bij lichte verkoudheid, keelpijn, hoesten, koorts of twijfel thuis blijven.

Hebben we nog een aantal maatregelen genomen:

- Mondkapje dragen in het gebouw is verplicht tot men op zijn/haar plek zit.

- Iedereen desinfecteert zijn handen en registreert zich bij binnenkomst.

- Er is een looproute gemaakt door het wijkcentrum, éénrichtingsroute.

- Desinfecterende handgel, tissues en Schoonmaakdoekjes zijn beschikbaar in elke ruimte, de foyer en de bar.

- Maximaal één persoon tegelijk in de toiletten.

- Aan de bar zoveel mogelijk met de pin betalen. Contant geld altijd zonder contact uitwisselen.

- Niet rokengebied voor de ingang van het wijkcentrum.

- Na afloop dienen de ruimtes schoongemaakt te worden door de huurders*.

- Volg altijd de aanwijzingen van de organisatie op.

- Bij het niet opvolgen van de aanwijzingen word u verzocht het pand te verlaten.

- Ga met respect met elkaar om en houd rekening met elkaar.

* Met huurders worden ook gebruikers van de ruimten en activiteitenbegeleiders bedoelt.

Let op ingang van wijkcentrum via grote parkeerplaats voor de JUMBO
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram