Op maandag 27 oktober heeft tijdens het inloopkoffiemoment in het Woldwijckcentrum, een voorlichting plaats gevonden over NEP OF ECHT! Meint Dekker van Stichting Poso Midden- Groningen en de wijkagenten Mark en Hans vertelden in deze voorlichting over
hoe te reageren bij nep mail of telefoontjes en hoe het herkennen van nepagenten. Het was een zeer zinvolle middag waar iedereen zijn vragen kwijt konden maar ook informatie kreeg die men goed kan gebruiken. Op 15 december zal er weer een nieuwe voorlichting zijn van Stichting Poso Midden-Groningen. Deze voorlichting zal dan het over het testament en het levenstestament gaan. Hierbij zal Notaris Koster/Veldkamp aanwezig zijn. Dit zal plaatsvinden op 15 december van 14 tot 16 uur ook weer in het Woldwijckcentrum. De toegang is gratis.

