Beste mensen,

Tijdens de persconferentie van afgelopen dinsdag zijn er meerdere versoepelingen aangekondigd. Deze versoepelingen worden in twee stappen ingevoerd. Dat betekent dat het ook bij ons in het Woldwijckcentrum een aantal dingen veranderen.

Ik zet ze even op een rijtje:

Deze versoepelingen zijn erg fijn. Hierdoor kunnen alle activiteiten doorgaan en mensen weer gewoon binnenkomen voor ontmoeting en een kopje koffie/thee. De zalen worden niet meer standaard ingericht op anderhalf meter. Als er mensen of organisaties zijn die het nog wel prettig vinden om afstand te houden en/of een mondkapje te dragen is dit natuurlijk geen probleem en wordt daar rekening mee gehouden. Als organisatie kan er altijd aangegeven worden om de zaal in te richten op anderhalf meter.

Er zijn nog wel een aantal basisregels waar aangehouden moet worden. Bijna alle maatregelen worden wel losgelaten maar Corona is niet weg. Het is wel belangrijk om voorzichtig te blijven!

De basisregels zijn:

Mochten er nog vragen zijn, kom dan bij mij of bel, app of mail mij.

Met vriendelijke groet,​
Wini VosSociaal Beheerder WoldwijckcentrumStichting Kwartier Zorg & WelzijnTel.0598-323574Mob.06 -12579881E‑mailW.Vos@kwartierzorgenwelzijn.nlhttps://www.kwartierzorgenwelzijn.nl/
Let op ingang van wijkcentrum via grote parkeerplaats voor de JUMBO
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram