Voorjaarsbingo

Zaterdag 22 maart is er weer een bingo in het Woldwijckcentrum. Er komen 5 ronden waar weer leuke en bruikbare prijsjes gewonnen kunnen worden met een extra bonusronde. Elke keer is er een thema waar de prijsjes op in gekocht worden en dit is nu per ronde. Elke ronde heeft een eigen thema.

De zaal gaat om 19.00 uur open en de bingo begint om 19.30 uur. De kosten zijn € 10,00 per persoon inclusief een kopje koffie of thee. Graag tot dan!!

Let op ingang van wijkcentrum via grote parkeerplaats voor de JUMBO
gift linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram