Vrouwencafe

  • In het kader van de Internationale Vrouwendag organiseert het Woldwijckcentrum een
    vrouwencafé op zaterdag 7 maart om 20.00 uur. Het doel is om er vooral een gezellige
    avond van te maken waar eventueel onderwerpen besproken kunnen worden die veel
    vrouwen aangaan. Neem vooral een vriendin, zus, moeder, dochter, elke vrouw die mee wil,
    mee en maak er samen een gezellige avond van!
Let op ingang van wijkcentrum via grote parkeerplaats voor de JUMBO
apartment linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram