Sinds 2015 wordt er elk jaar een scootmobiel- / fietstocht voor en door mensen met MS georganiseerd.
Er is een mooie route uitgezet vanaf Dorpshuis Houtstek in Slochteren, via het Roegwold naar Lageland
Dit doen wij ieder jaar om fondsen te werven voor alle activiteiten die er georganiseerd worden in de Regio Groningen/Noord-Drenthe.
Daarom zoeken wij sponsoren om dit blijvend mogelijk te maken en misschien uit te breiden.
Wilt u ons daarvoor steunen?
Klik dan op onderstaande link:
https://ms-vereniging-nederland.kentaa.nl/fundraisers/garri-annegriet-veldman-2

